A TÖKÉLETES KOMBINÁCIÓ
Wellness - Interpersonális (kapcsolatalapú) marketing - Otthoni munkahely - FranchiseBarta EdinaAz elmúlt évtizedben sokan lettek milliomosok a számítógépiparban, az elkövetkező évtized új milliomosai azok közül kerülnek majd ki, akik a wellness, a kapcsolati marketing, az otthoni munkahely és a franchise területére koncentrálnak.
15 évvel ezelőtt alig hallottunk arról, amit ma wellness-ként ismerünk, mára pedig évente 70 milliárd dollárt költünk vitaminokra és étrendkiegészítőkre. Ha ez így megy tovább, 5 éven belül ebből trilliós üzlet lesz. 1980 óta Amerikában megduplázódott a túlsúlyosak és elhízottak száma és a gyorséttermek szaporodásával az óceán innenső partján sem lesz másképp. A lakosság 61% -a túlsúlyos és halad az elhízás felé. Manapság az emberek már sejtik, hogy a betegség a szegényes táplálkozás következménye, az elhízás pedig a szervezet kétségbeesett reakciója: táplálékot kér! Ráeszméltek, hogy „a fitness egy divathóbort”. Konditermekbe járnak, követik a trénerek utasításait és alig van eredmény, ami a fogyást és az energiaszintet jelenti.
A legfrissebb statisztikák szerint az
élelmiszerekben 8% a tápérték, nem csoda, ha az emberek egyre több időt töltenek azzal, hogy olyan táplálékot találjanak, ami a szervezetüket regenerálja és egyensúlyba hozza. Az elkövetkező évtized piaci lehetőségei felbecsülhetetlenek. A háború utáni nemzedék azt keresi, hogyan élhetne tovább és energikusan, miközben ugyanerre a gyerekeiket és az unokáikat is meg akarják tanítani. Az utánuk jövő generáció megszállottan ügyel arra, hogy fizikailag kirobbanó formában legyen, ami fényes jövővel kecsegteti a wellness ipart.
Amikor a wellness iparról beszélünk, nem azokra gondolunk, akiknek elegük van a tünetek kezeléséből, hanem azokra fókuszálunk, akik egészségesek és azok is akarnak maradni. Akik hajlandók tenni azért, hogy megtalálják a táplálékok tökéletes egyensúlyát.
A kapcsolati marketing nem más, mint egy termék, vagy szolgáltatás emberek rendszerén keresztüli terjesztése ahelyett, hogy tucatárut hatalmas reklámkampánnyal forgalmaznánk. Téged, és millió más embert is egyre inkább bosszant a személyre szóló szolgáltatás hiánya, amit a nagyvállalatoknál tapasztal. Kit ne idegesítene a telefonos menüpontok nyomkodása, ami sokszor csak arra jó, hogy mire végre egy emberi hanghoz jutunk kiderül, hogy nem tud segíteni. A legnagyobb vállalatok (Fortune 100) azon gondolkodnak, hogyan tudják a termékeiket "embertől emberig" történő marketinggel eljuttatni a fogyasztóhoz. A wellness világában ez különösen jó, mert megszünteti a "nagy ködöt" termékek ezrei körül. Az emberek a személyes törődésre, a saját tapasztalatra vágynak, és arra, hogy miért egyedi, más és hatékony egy termék.
Az elmúlt öt évben a cégek nagyot hibáztak, amikor a profitot és a részvényesek érdekeit fontosabbnak tartották, mint az alkalmazottaikat. Ez azt mutatja, hogy az alkalmazottaikra még mindig teherként, nem pedig kincsként tekintenek. Mivel nem az emberekre koncentráltak, most kénytelenek elszenvedni, hogy az értékes szürkeállomány otthagyja őket. Férfiak és nők maguk akarják igazgatni az életüket, és a lehetőség, hogy otthonról dolgozhatnak sokaknak vonzó.
Ez a tehetségállomány olyan, már bizonyított és "kulcsrakész" üzleti lehetőséget keres, ami az általuk kívánt anyagiakat is biztosítja.
A franchise rendszer megteremtette az üzletvitel következetes módját. A befektetők és vállalkozók az idejüket és pénzüket olyan üzleti elképzelésbe akarják fektetni, ami jól megtervezett és könnyen követhető lépésekből áll. A franchise rendszer hátránya számukra az, hogy egy franchise beindításához jelentős tőke kell.
Látva a fent említett iparágakat, azok várható felfutását a következő 10 évben, fókuszálva a már említett korosztályokra, értelmes dolognak látszik egy olyan üzleti lehetőség megteremtése, ami felöleli mind a 4 területet.Az emberek reggeltől estig be vannak fogva, a stresszről nem is beszélve. Olyan üzleti koncepciót alakítottunk ki, amely a fent említett valamennyi iparágat magába foglalja és kihátrálási stratégiát kínál az arra vágyóknak.Először is van mögöttünk egy termék előállító bázis, amelynek olyan egyedi és megbízható termékei vannak, amelyeket ha valaki elkezd fogyasztani, hamarosan rájön, hogy folyamatosan hozzá akar jutni.
Egy termék, amely mögött a regeneráció filozófiája áll, nem pedig a Madison Avenue reklámkampánya. Egy olyan gyártó cég, amely már bizonyított, komoly múltja van, minden termékét maga állítja elő, miközben abszolút saját kézben tartja a kutatást és termékfejlesztést is. Egy olyan magáncég, amely abszolút hitelmentes és 27 éves múltra tekinthet vissza: ez a Sunrider.
Másodszor, megteremtettük a termékmozgatás "embertől emberig" és az "otthonról végezhető munka lehetőségét". Ráadásként létrehoztunk egy egyszerű támogató rendszert, ami annyi információt nyújt, amennyire az illetőnek szüksége van, és olyan üzleti környezetben, ahol kedve szerint haladhat előre.