abprofessio_row03_új_b.jpg
hírlevél
2006. december
Specialistáink
Hírlevél regisztráció
×
×
×
A × jelölésű mezők kitöltése kötelező!

Ha a megjelenítéssel problémád van, kérlek a levelező programodban az Eszközök/Beállítások/Biztonság menüpontja alatt a "Képek és más külső tartalmak blokkolása HTML formátumú e-mail üzenetekben" ne legyen kipipálva.


Kedves Olvasónk!
karacsony2e.jpg
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet Kívánunk!

Luca napon elmentem a gyerekeimtől ajándékba kapott Thai masszázsra. Gondoltam, mélázok egyet a csöndes félhomályban, amikor a vasággyal együtt negyvenkilós lányka úgy megfogta a vállam, hogy azonnal leszállt a csillagos ég. Egy óra múltán tényleg megnyugodva és felüdülve sétáltam ki az ajtón. Világomban minden rendben volt.

Eszembe jutott, Téged ki masszíroz meg.

Keresd meg a Sunrideres bögrédet, tölts egy kis Callis Fortune Delight-ot, helyezd magad kényelembe és gondold végig, mivel teheted szebbé az életed, kezdd magadon az ünnepi készülődést, így egy jobb TE jutsz a családodnak. Persze csak, ha akarod. Még van időd Karácsonyig. Vagy mégse?
"Rakd rendbe az embert és működik az üzlete"
A Karácsonyi Party-n már szóltunk a márkaépítésről. Tűnhet ez furcsának, hiszen a márkánk a Sunrider, mit kell nekem építenem. Ha megnézzük, mit is jelent a márkaépítés, láthatjuk, hogy sokat tehetünk.

A piacon ma egyre nagyobb a kínálat a SR-éhez hasonló termékekből és ez az idő előrehaladtával csak bővül, míg a kereslet adott. Tehát a verseny nagy és még nagyobb lesz. Ugyanakkor a fogyasztó a lehető legkevesebb időt akarja keresgélésre fordítani. Azt már tudja, hogy a márka más, a márka megkülönböztet és bizalmat ébreszt. A márkát már ismeri, felépítették neki, tisztában van a minőségével, és a szakmai múlttal. Eddig érted ugye, teljesen passzol a SR-re. Mert hogyan is választ a vevő a boltban? Odamegy a már jólismert márkához, és lehet, hogy az anyagiak miatt „visszalép” egy kategóriát, de azután azon gondolkodik, mit kéne tenni, hogy mégis az kerüljön a kosárba: mondjuk összevonja a születésnapját a névnapjával. És már nem a „majdnem ugyanazt” veszi meg, hanem az eredetit.

A márka( = SR) a fogyasztó jó döntését segíti, az árat is ezzel védjük meg. A vásárló valójában nem árut, vagy árat vesz, hanem hasznot. Ha talál benne hasznot, meg van elégedve az árral. Eddig is érted, ugye? Ha a márkával elégedett, a cég újabb termékét is vonzónak tartja. (hamarosan szép dobozban lesz a I. Kezdőkészlet!) Hogy ez hogyan működik a valóságban, arra egy apró példa: annak idején a Sony közvélemény-kutatást tartott és megkérdezték a vásárlóktól, melyik a kedvenc Sony termékük:”Jó a TV és a Hifi meg a telefonuk is.” És ekkor a cég felkapta a fejét: nem is volt még Sony telefon! (így lépett be a Sony a mobiltelefonok üzletébe!) Portéka, vagy hangulat? Vagy mindkettő?

Tehát a márkát építeni kell. Szakemberek szerint a márkaépítés komoly munka. Szükséges hozzá : idő, pénz, kreativitás. Csak két dolgot említek: vajon a Coca Cola a legjobb üdítőital? Nem, de tény, hogy a legismertebb. Miért? …. Magyarországon egy rangos autómárka mára irdatlan összegeket költött márkaépítésre, mert a 90-es évek elején tönkretette a vásárló közönsége. Miért?

Ezen és hasonló dolgokon gondolkodtunk el mi is, amikor létrehoztuk a honlapot és két hónapja a hírlevelet. A termékeket a SR kínálja, a cég adja a marketingtervet, a jutalékot és az elismeréseket is. Azt, hogy ezek a termékek milyen PR rendszeren keresztül jutnak el az emberekhez, az már a mi dolgunk. Hogy ennek legyen egységes arculata, az meg még inkább. Ugyanis az embertől-emberig való tevékenység nem a Chenék feladata és felelőssége, hanem a mienk. Ezért az eszközöknek is a SR-hez méltónak kell lenniük. Tehát nem lehet „majdnem”.

Ez az elején úgy néz ki, mintha kiadás lenne. Mi itt tudunk specialisták lenni. Egységes CD-névjegy, kazetta / CD és névjegy. (Tonk Emil azt mondta egyszer, hogy az ő legnagyobb marketing kiadása az évi mintegy 2.000 darab névjegy, amit azoknak ad át, akikkel év közben találkozik.) A honlap grafikájához fog igazodni a kicsinyített formában megjelenő Lapozós, a Gyors Indulás munkafüzet és a Kínai Regenerációs termékleírás következő kiadása. Ha megérted, hogy a bevezetőben említett egyre növekvő piaci MLM-kínálat mellett csak így lehetsz profi, akkor haladsz. Ha nem, másolj 83 Ft-ért „majdnem” termékleírást. Ma a cégek profi módon tartják a bemutatókat. Kénytelenek, mert a valamilyen minőségű terméküket csak úgy tudják eladni, hogy csillog-villog a minőségi prospektus és az áru.

Hogy lehet az, hogy tréningen a következőt látom-hallom: új csatlakozó lelkesen mondja a szponzorának, hogy megveszi a három CD-t, ami Bob októberi tréningjéről készült. Mire szponzor a következőt mondja: „Nem kell neked megvenned, én már megvettem, majd másolok.” És itt jön a másik hasonlóan fontos: a személyes brand. Ha meghallják a neved, akkor rólad az jusson az emberek eszébe, hogy érted a dolgod, felkészült vagy, megbízható és pontos vagy, és Te garancia vagy arra, amit képviselsz, mert TE vagy a termék terméke. Nem pedig a másolata. Ahogy megjelenünk, amit mondunk azzal vagy felépítjük a Sunridert, vagy leépítjük. Ha azt mondjuk, hogy megyek a „raktárba”, azzal milyen üzenet megy kifelé? Mondd inkább, hogy megyek az Irodába, vagy a Központba.

Számolatlan órát töltünk azzal, hogy kialakuljon a közös márkánk: amire ha valaki ránéz látja, hogy harmonizál a honlap grafikával, a hírlevéllel, az e-mail levelezéssel stb. Mert ahogy Bobtól tanuljuk, az emberek a kulcsrakész rendszert keresik, ami már bizonyított. Ahhoz pedig az integritás elengedhetetlen.
Fókuszban
Hosszas amerikai fejtegetést olvastam a minap, amiben a szerző felteszi a kérdést:”Ha a receptre felírt gyógyszerek olyan jók, akkor hol vannak az egészséges gyógyszerfogyasztók?” Mivel a tanulmány terjedelmes, a rendelkezésemre álló hely pedig korlátozott, így csak összefoglalásra vállalkozom.

A gyógyszergyártók állítják, hogy termékeik csodákra képesek: csökkentik a koleszterin szintet, megszüntetik a depressziót, visszafordítják a csontritkulást, megszabadítanak az allergiától, megnyugtatják az izgága gyerekeket és folytathatnánk a sort.

De hol is vannak az egészséges gyógyszervásárlók?

Nem tudjuk. Az biztos, hogy az emberek több gyógyszert fogyasztanak, mint valaha és betegebbek, mint valaha. Mint ahogy az is, hogy minél több gyógyszert szed valaki és mentül tovább, annál gyorsabban hanyatlik az egészségi állapota.

Képzelj el egy lépcsőt, tetején az egészséggel. És a degeneráció útján, a lépcsőn lefelé haladva mi történik „hősünkkel”:

• gyakran megfázik
• influenzás lesz és légúti rendellenességek lépnek fel
• allergia, szénanátha, tüdőgyulladás
• asztma, reuma, fibromyalgia
• rák, multiple sclerosis, arthritis

(Forrás: A&DRegalado 2001)

Akkor miért a gyógyszer van az első helyen?

A fejlesztés során a receptre írt gyógyszereket arra „tervezik”, hogy egyetlen mérhető markerre irányuljanak, mint pl. koleszterin szintek vagy csontsűrűség. A modern orvostudományban ehhez hasonló markerek ezrei vannak, és ha egy speciális gyógyszer akármilyen mérhető markert pozitív irányban változtat, – anélkül, hogy túl sok áldozattal jár a kipróbálása- , az FDA kiadja az engedélyt kinyilvánítva, hogy a szer „biztonságos és hatékony” és ezzel az forgalomba is kerül. És tényleg, a gyógyszer egy dologra jó. De itt kezdődik a probléma: minden gyógyszernek van a szervezetre gyakorolt hatása, és ezeket a hatásokat nem mérik pontosan (vagy nem ismerik be) a klinikai teszteknél. Például a statin típusú gyógyszerek valóban csökkentik a rossz koleszterin szintet.

DE! Használatukkal a máj kompromisszumra kényszerül, ami azt jelenti, hogy nem termeli meg az összes fajta koleszterint, beleértve a „jó” koleszterint is és olyan fontos hormonokat, amelyeket a szervezet a koleszterinből állít elő. Lehet, hogy van egy mérhető, pozitív hatás, de ezzel egyidőben a szervezet fiziológiáját száz másik területen károsítja, ideértve pl. a szexuális vágyat. Nomármost, ha a teszt alanyok ezeket a tüneteket kezdik produkálni, gyorsan kiiktatják őket a klinikai kísérletekből, hogy ne rontsák a statisztikát. Az a cél, hogy egy bizonyos dologra megszerezzék az FDA engedélyét és piacra dobhassák a gyógyszert. Íly módon rendkívül mérgező gyógyszerek kapják meg a „biztonságos” bizonyítványt.

Ennek eredménye, hogy az USA-ban évente 100.000 ember hal meg, és több, mint 2 millió betegszik meg a gyógyszereknek köszönhetően. Ebben a számban még nincs benne az a körülbelül 40,000, akik a szabadon vásárolható fájdalomcsillapítók szedése következtében halnak meg. Ezek elszomorító számok: ez évente 25-ször több áldozat, mint amit a szeptember 11 -i terrortámadás jelentett. De most nem a terroristák által vezetett repülők okozzák a katasztrófát, hanem a gyógyszergyárak vezetői. Az USA-ban évente több áldozatot követelnek a gyógyszerek, mint bármelyik amerikai háború, vagy háborús konfliktus a II. világháború óta.

Álljon itt néhány példa:

• Ismerős amerikai kép: Jeffrey nem tud nyugton viselkedni az iskolában.
Megoldás a 1960-as években: Jeffreyt elfenekeli az igazgató és Jeffrey nyugton marad. Megoldás 2006-ban: Jeffrey jó adag Ritalint kap, amitől tiszta zombi lesz. Az iskola extra anyagi támogatást kap az államtól, mert Jeffrey „nehezen kezelhető gyerek”.
• 2004 szeptember 30-án a Merck visszahívta a Rofecoxib-ot, ami Vioxx néven volt forgalomban, mert tanulmány bizonyította, hogy megemelte az infarktus és a stroke veszélyét. A gyógyszer egyébként izületi bántalmakra és fájdalomcsillapítóként volt forgalomban.
• A média előszeretettel számol be „bizonytalan” növényi készítmények veszélyeiről. A számokat érdemes megfigyelni: 1993 és 1998 között, tehát öt év alatt, ezek a készítmények,-elsősorban fogyókúrás termékek-, 184 ember halálát okozták. Hasonlítsuk ezt össze a fenti százezres nagyságrendű számokkal.
• Receptre kapható, felnőtteknek kifejlesztett antidepresszánsokról kiderült, hogy fiataloknak is felírják, holott sosem végeztek idevonatkozó teszteket. A cikk szerint ilyenek pl. a Prozac és a Zoloft.
• „Az emberek észre sem veszik, mennyi (gyógyszer)termék tartalmaz acetaminophent.”- mondja Laura Bradford, az FDA egyik szóvívője. Lehet, hogy valaki Tylenolt szed fájdalomcsillapítóként, majd ugyanaznap beszed valamit a megfázására, nem tudva, hogy túlszárnyalta a megengedett dózist. Ezeknek a gyógyszereknek a jó része szabadon vásárolható.

A gyógyszerek mellékhatásai tehát nemcsak az egészségre veszélyesek, hanem az életre is! Mennyivel jobb a helyzet nálunk?

Igaza lehet Hippocratesnek: „Ételed legyen gyógyszered és gyógyszered legyen eledeled.”
Kepsorprev.jpg
Mindennapi praktikák
Érkezik a Karácsony a maga menüivel. Nálunk hozzátartozik a töltöttkáposzta is. Én az elkészült töltöttkáposztába savanyúkáposzta/kg szórok 2-3 Assimilaidet. A karácsonyi pulykamellet megkenem Chen-szósszal és utána borítom be bacon szalonnával, majd dugom a sütőbe. Ehhez köretként krumplipürét és vörösborban párolt aszaltgyümölcsöket kínálok, amelyeket természetesem Zöldség-gyümölcsmosós vízben előtte megmosok. Aki elcsapta a gyomrát, vagy úgy érzi, mindjárt szétpukkad, „tömény” fahéjas Callit kap pár csepp Sunbreeze olajjal.

Az Újévi lencseleves remek fűszere a Conco. Egy kíváló vörösbort még élvezetesebbé tesz 1-2 csepp SunCare. (ez utóbbit Szicsek Ádámtól tanultuk)

Amennyiben időközben megérkeznének a vírusok is, -mert a nyirkos idő nekik kedvez-, előszőr is tartsd melegen a lábaidat. Itt a SR-ben a zoknin kívül is van lehetőség. A végtagok és a légutak között ugyanis közvetlen kapcsolat van. Ha hideg a lábad, romlik a nyálkahártya vérellátása, és a szervezet alulmarad a vírusokkal vívott harcban. „Torokfájáskor hasznosabbak a gyógynövényekből készült szerek, mint a szintetikus gyógyszerek, amelyek elpusztítják a hasznos baktériumokat, és ezzel tovább gyengítik az immunrendszert.” (Elixir, 2006 december) Amikor úgy érzem, kissé alábbhagy az energiám, a következőt teszem: reggel-este ½ zacskó Alpha 20C 1 pohár langyos Fortune Delight-ba keverve. Ebéd után 1 fiola Liqui Five 1 teáskanál VitaFruit-tal egy nagy pohár Calliban, vagy Fortune Delight-ban. Nem véletlen, hogy ilyenkor a citromos Fortune Delight-ot jobban szeretem. A kicsit szemtelen hentest és az élesnyelvű zöldségest is jobban elviselem.
Tréningek és csoporttalálkozók
Legközelebb január 8 -án 17.30 -kor találkozunk az Irodában. Téma: Az elindítás.

Következő országos rendezvényünk január 20 -án 10 órától a SOTE Nagyvárad téri épületében megrendezendő Országos Csoporttalálkozó. Erre a jegyet a szponzorvonalon keresztül lehet beszerezni január első hetétől.

Elkészült a 2007 -es eseménynaptár, amit ITT nézhetsz meg.
Eszközajánló
Bob Goshen: Álmok - Célok - Tervek

Bob saját útjával mutatta meg, hogyan lehet anyagilag függetlenné válni, mert akkor és csakis akkor leszel független a banktól, a lízingcégtől, az Elektromos Művektől és a gázáraktól. Amikor hajlandó vagy a magad kezébe venni az életed irányítását és lepattannak rólad a „környezeti ártalmak”, akkor majd felemelt fővel jársz és magasabbra nősz. Amikor felfelé mész ott, ahol a többség lefelé jön. Mert Bob szerint aki a túlélésre fókuszál annak nincsenek álmai! És Neked? Ez a 3 CD ingyenes, a rajtalévő információ 2,000 Ft + postaköltségbe kerül.

A CD-ből 8 garnitúra van, több nem készül. Az alábbi űrlap kitöltésével a beérkezés sorrendjében még biztosíthatsz magadnak belőle. Amint igényed beérkezik, telefonon felhívunk és egyeztetjük a részleteket.
×
×
×
×
×
A × jelölésű mezők kitöltése kötelező!


Üdvözlettel a januári viszontlátásig:
Edina és Jóska

A hírlevélben megjelent írások helyességéért felelősséget nem vállalunk, s azok semmiben nem képviselik a Sunrider International, vagy a Sunrider Hungary Kft. üzlet vagy termékpolitikáját.
1125 Budapest, Trencséni u. 33/b - Telefon: (1) 35 57 548
A&B Professio Kft. © Minden jog fenntartva.
A weblap a WEB-SET rendszeren üzemel. Készítette a BIT-Hungary Kft.