image003.jpg
hírlevél
2011. október
Specialistáink
Hírlevél regisztráció
×
×
×
A × jelölésű mezők kitöltése kötelező!

Ha a levelező rendszered nem jeleníti meg rendesen ezt a hírlevelet, klikkelj ide!


Kedves Olvasónk!

A tartalomból:

- Az Apple guru híressé lett gondolatai
- Mi köze az üdítőitaloknak a csontokhoz?
- Miért kell neked is vitamin?
- Interjú az MLM magazin 2011. november-decemberi számában
Az Apple guru híressé lett gondolatai
Októberben eltávozott közülünk Steve Jobs, akit azóta egyszerűen csak iGenius-nak hívnak a róla nyilatkozók. Élete központja, figyelme motorja az Apple csúcsra futtatása volt. A módszer, ahogy egy új terméket bemutatott, mára világhírű lett. Túl a termékekbe vetett megingathatatlan hitén, Jobs képes volt a felhasználó eszével gondolkodni, előremutató szempontokat felsorolni és egyértelmű vágyat kelteni a közönségben arra, hogy nekik is legyen! Legismertebb gondolatait 12 pontba szedte egy tisztelője.

Engem mindig foglalkoztatott, hogy egy-egy kijelentés mögött valójában mi áll. Vajon miért mondja az illető azt, amit mond. Ha megértem az okait, ha tudom, hogy őt mi mozgatja, tovább tudom építeni a kapcsolatunkat. Amint ezt megértettem, elkezdtem a különböző típusú emberek jellemzőit is figyelni. (Ez még tanár koromban kezdődött, amikor viszonylag gyorsan rájöttem, hogy ki az, aki megjátssza valamilyen problémáját, és ki az, aki mélyen hallgat róla. Ki az, akinek otthon gondjai vannak, ezért nem tud házi faladatot csinálni, és annak is örül, hogy az órára el tud jönni.)

Miért jövök ki az egyikkel és miért beszélünk el egymás mellett a másikkal. Tudjuk, hogy nem mindenkinek jár egyforma gyorsan az agya. Van aki lassabban beszél. A másik gyorsabban, de megfontolatlanul beszél, vagy dönt. Utána pedig veri a fejét a falba. Az egyik kioktat, a másik huszadszor is elmondja, hogy milyen jók vagyunk, de mégse csinál semmit. Az egyiknek Jóska a megfelelő partner, a másik az én vállamon sírja ki magát.

De térjünk vissza Steve Jobshoz. Én most kiemelek kettőt az igen inspiráló 12 gondolatból.

Az egyik: „Légy a kiválóság fokmérője. Vannak olyanok, akik nincsenek hozzászokva az olyan környezethez, ahol elvárják a kiválóságot”.

Vajon mi ennek az oka? A suliban elég volt a közepes, mert otthon se vártak el többet? Volt már olyan érzésed, hogy többet csináltál, mint amit kellett, és ettől valami megváltozott? Hogy egy munkát 110 %-ra teljesítettél, és szebb lett a világ. Mert ezt a pluszt észrevette a főnököd, elismerte a párod? Mondok egy saját példát: egy angol nyelvű munkát elektronikusan kinyomtatva is le kellett adnom az anyanyelvi lektornak. Tudtam, hogy a határidő szorítása miatt mindenhová magával viszi majd, hogy gyorsabban haladjon. Ezért nagyobb sorközzel nyomtattam ki, hogy a sorok közé tudjon írni. És ahelyett, hogy egy sima borítóba tettem volna, spirálkötésben adtam oda, hogy ne lapokat vigyen magával, hanem bármikor előkereshesse az összefüggéseket. Aki azt hiszi, hogy ettől kevesebb lett az észrevétele, az téved. A nagyobb sorköz miatt valamivel több papíromba került a kinyomtatás, meg pár száz forintomba a spirálozás. Cserébe lett egy sok éven át tartó, komoly munka kapcsolatom. Ki-ki döntse el, megérte-e.

Jobs másik mondása: „ Egyetlen év alatt 250 millió dollárt veszítettem. Ez igen csak ember formáló.”

Sarkall-e valamire egyáltalán a veszteség? És most nem kizárólag anyagikra gondolok. És nem arra a veszteségre, amitől csak félünk. A megtörtént veszteségre gondolok. Ez lehet egy kapcsolat elvesztése, vagy egy figyelmetlenség következtében megtörtént veszteségre. De gondolhatunk egy lehetőség elvesztésére, mert elmentünk mellette. Vagy az egészség elvesztésének következményeire. Ezek mind veszteségek. Kérdés, hogy emberformálóak-e ezek a veszteségek?
36.jpg
Mi köze az üdítőitaloknak a csontokhoz?
Sokszor beszéltünk már az üdítők és a kalcium kapcsolatáról. Amikor érdeklődőkkel beszélgetek, sokszor előfordul, hogy emberek nem vállalják azt, hogy mit esznek és isznak. Engem nem zavar, hogy azt mondja, ő nem iszik szénsavas üdítőt, csak a szomszéd. Nem akarom „rábizonyítani” az ellenkezőjét. Valaki ugyanis csak megveszi ezeket a boltban, ellenkező esetben ott romlanának a polcokon. Ennyi. Viszont megkérdezem, hogy szerinte mi kell az egészséges csontokhoz? Abból, amit ő tesz nap, mint nap mi segíti ezt?

Megkérdezem, tudja-e, hogy az erős csontokhoz kalciumban és D-vitaminban gazdag ételeket kell fogyasztani (nem tejet inni), és kerülni kell a szénsavas üdítőitalokat. Tény, hogy az utóbbi évtizedekben megnövekedett a szénsavas üdítők fogyasztása. Tanulmányok mutatnak rá, hogy összefüggés van a szénsavtartalmú italok és a gyengülő csontok között. Az egyik megállapítás szerint a foszforsav a csont állagának romlását okozza, mások tovább mennek, és azt mondják, hogy aki szénsavas folyadékot iszik, az kevesebb tápláló ételt vesz magához.

Lányok körében végzett felmérésből kiderült, hogy akik rendszeresen fogyasztanak szénsavas üdítőitalokat, háromszor gyakrabban szenvednek csonttörést, mint azok, akik nem. A felmérést 6 évvel később megismételték, és ugyanerre a megállapításra jutottak azzal a kitétellel, hogy a kólaivók között ez az arány még rosszabb: ötszörös.

Ezek a megállapítások figyelemreméltóak, mert a csonttömeg 90%-a fiatalkorban, 16 és 25 éves kor között alakul ki. Aki tehát fiatalkorában nem fogyaszt elegendő mennyiségű csontépítő tápanyagot és nem végez megfelelő csonterősítő gyakorlatokat (bármilyen sport), az nagyobb valószínűséggel fog csontritkulástól és csonttörésektől szenvedni idős korban.

A kóla pedig különösen veszélyes: egy 2006-os tanulmány szerint azok a nők, akik heti 3, vagy több alkalommal ittak kólát, 3.7 - 5.4%-kal kisebb csontsűrűséggel rendelkeznek a csípőcsontjukban, mint azok, akik nem fogyasztottak ilyen üdítőt. A foszforsav adja a kóla "jó" ízét. Fogyasztása után a vér savasságát növeli, ami emeli a pH szintet. Ennek egyensúlyozására a szervezet kalciumot von el a csontokból, és a véráramba juttatja.

2005-ben egy dán kutatás során a vér csontokból származó ásványi anyag tartalmát vizsgálták olyan férfiakon, akik alacsony kalcium tartalmú diéta mellett 2.5 liter szánsavas italt fogyasztottak 10 napon át. Ezt követően visszatértek a normál étrendre. A kólafogyasztás időszakában a vérben magasabb volt a csontból származó foszfát, a csontanyagcserében fontos fehérje, az oszteokalcin, és a CTX nevű anyag mennyisége. Mindez annak az eredménye, hogy a csontban lévő ásványi anyagok távoztak a csontból és nem lettek visszatöltve a kólafogyasztás időszaka alatt. A tudósok folytatják az elmélet tesztelését a foszforsav és a szóda összefüggésében. A kutatók szerint a bizonyítás csupán idő kérdése. Egy csont kutató azt állítja, hogy a csonttömeg folyamatosan változik életünk során, de a kóla bármelyik fázisban bontani tudja azt.

Ha most már biztos, hogy a kérdés mindenkit érint, akkor kérdem én: nem a világ legegyszerűbb, kényelmes és biztonságos, azonnal hozzáférhető terméke a Sunrider Kalcium tablettája?

Megrendelem a Herb Cal Tab terméket
35.jpg
Miért kell neked is vitamin?
Az ember, a majom és a tengerimalac kivételével minden élőlény elő tudja állítani saját C-vitamin szükségletét. Nekünk sajnos kívülről kell bevinni a szervezetünkbe. Hogy kell-e, vagy sem, annak megválaszolását bízzuk a legilletékesebbre. Szent-Györgyi Albert Nobel-díjas professzor, a C-vitamin feltalálója a következőt mondta: „Ha pontosan megértjük a vitaminok működését és megfelelően alkalmazzuk őket, akkor az emberi szenvedést olyan mértékben tudjuk majd csökkenteni, amit ma még a legnagyszerűbb elme sem képes elképzelni.”

Már közhely, hogy a C-vitamin jót tesz az immunrendszernek, de tudtad, hogy lerövidíti a betegségek időtartamát is? Műtét után erős roboráló szer, gyorsabb felépülést biztosít és erősíti az izomszöveteket is. És ez még nem minden! Szeretnéd tudni a többit is? Apropó, miért csak olvasol róla? Inkább próbáld ki. Akár holnap a Tiéd lehet. Azt, hogy mi a C-vitamin, mindenki tudja, nem kell hozzá kísérleti nyúlnak lenned. Az íze is finom, mindig a zsebedben lehet. (Ha mindenáron olvasni akarsz, a Regeneráció filozófiája c. kiadványunkban részletes termékleírást találsz).

Megrendelem a Citric C Tab terméket
Interjú az MLM magazin 2011. november-decemberi számában
Augusztusban megkeresett bennünket a magazin egyik szerkesztője, hogy interjút készítsen velünk. Egy kellemes délelőtti beszélgetést követően megszületett a cikk „Csak ezt meg ne tudják!” címmel. Az MLM magazin független. Akik szót kapnak benne, különböző korúak, mind aktívan hálózatot építenek, de nem mondhatják meg, hogy melyiket.

Miért tettünk eleget a felkérésnek, és mi a célunk a cikkel?

Azért vállaltuk, mert Tonk Emil ajánlására kerestek meg minket, amit megtisztelőnek éreztünk.

Célunk pedig az, hogy segítsünk Neked is a véleményünkkel és a tapasztalatainkkal, amelyeket a magunk hiteles történetébe ágyaztunk. Használd javadra.


Üdvözlettel a novemberi viszontlátásig:

dr Barta József és Edina


A hírlevélben megjelent írások helyességéért felelősséget nem vállalunk, s azok semmiben nem képviselik a Sunrider International, vagy a Sunrider Hungary Kft. üzlet vagy termékpolitikáját.
1125 Budapest, Trencséni u. 33/b - Telefon: (1) 35 57 548
A&B Professio Kft. © Minden jog fenntartva.
A weblap a WEB-SET rendszeren üzemel. Készítette a BIT-Hungary Kft.